Egy reklám akkor hatékony, ha az emberek, akik látják, hallják, megkedvelik, megjegyzik és a napi tevékenységük során többször is szállóidézetnek használják. Nem sok ilyen siker volt a reklám szakmában, de a snickers reklám az egyik közüle. A reklámszövegek kiválasztása bonyolult feladat, egyszerre több generációnak megfelelő üzenetet beleszorítani egy mondatba nem könnyű munka. Azonban vannak szabályok, melyek segítséget nyújtanak a szöveg alkotásában és kiválasztásában.

Ezek a szabályok több tíz éves tapasztalatokra épülve alakultak ki, nem egy közülük széles körű felmérések eredményei. A snickers reklám szövegének választása szerencsésen sikerült, bizonyosan komoly kutatások és felmérések előzték meg. Persze, egymaga a szöveg mit sem ért volna, ha a videó kampányokban nem társultak volna a megfelelő humoros jelenetekkel. Egyszóval, a professzionalizmus és a szerencse is közrejátszott, de nagy sikert aratva az elmúlt évek legjobb reklámjává vált. Bizonyosan mindenki mosolygott már Mr. Bean emlékezetes nindzsa mozdulatain.