A reklám szakmában az események szorosan egymás után következnek, az alkalmazottak nem panaszkodhatnak, hogy monoton életük van. Egy reklám ügynökség szerteágazó tevékenységet folytat, minden hajmeresztő ötletre nyitottak kell maradjanak, ha a szakmába megbecsültnek és elismertnek akarnak lenni. A marketing szakma nem világálom, rengeteg a túlóra és a hirtelen, utolsó pillanatba beugrott munka. Az ügyfél óhaja parancs, hiszen a cég érdeke az, hogy az ügyfél holnap és azután is megrendeléseket adjon a reklám ügynökség számára.

Azonban a marketing óriási szabad kezet is ad az alkalmazottaknak, az aki szeret kilépni a rutinos mindennapokból, ebben a szakmában a helye. Itt lehet fantáziálni és minden hajmeresztő ötletre gondolni, lehet, hogy pontosan erre van szüksége az ügyfél kampányának. Egy reklám ügynökség sikere, a merész reklám kampányokon alapszik, melyek többnyire a fiatal generáció laza gondolkodásából erednek, de ugyanakkor jó, ha van a háttérben egy higgadt, tapasztalt irányító kéz is.