A 21. század az internet robbanásszerű fejlődéséhez vezetett, mindenki aki számít, legalább egy egyszerű honlappal jelen van világhálón. Ez persze nem elegendő egy hatékony webmarketing aktivitáshoz, ha a potenciális ügyfelet be szeretné csalogatni a weboldalra, akkor azért cselekednie is kell. A legbeváltabb megoldás a keresőoptimalizálás, melynek segítségével a honlapot elérhetővé teheti a kereső programok számára. Ha az adott piacon okosan választja a kulcsszavakat, rövid időn belül kézzel fogható látogatottságra tesz szert a honlap.

Mindezt érdemes más reklámfogásokkal támogatni, például AdWords hirdetésekkel, szociális hálós hirdetésekkel. Amikor már az ügyféllista megduzzadt, érdemes a létező vásárlókat hírlevelekkel tájékoztatni az újdonságokról, akciós vásárlásokról. Azonban a webmarketing szabályait maradéktalanul be kell tartani! Ha a hírlevelek túllépik a jó modor határait, a zaklatással pontosan ellentétes érzelmeket fog kiváltani az ügyfelekből. Tehát mindig megfontoltan cselekedjen!