A 2015-ös évről már csak múlt időben beszélhetünk, lassan kezdődhet a leszűrés, mi volt jó és mi ment rosszul az elmúlt évben. Az elmúlt év is nagy meglepetéseket okozott az online piacon, érdekes fordulatokkal lépet elő a Google kereső. A legnépszerűbb online business-nek a múlt évben a blogszerkesztés bizonyult. Több millió felhasználó és érdeklődő csatlakozott és olvasgatott a különféle témájú blogokon. A második népszerű online business az online boltok voltak, az utolsó felmérések szerint ezekből érkezett az internetre tömérdek mennyiség.

A webáruházakról azonban tudni kell, hogy sokszor ugyanazon cég párhuzamosan több hasonló online boltot üzemeltet, hogy a különböző célközösségeket jobban elérhesse. Jó online business-nek számolódik a véleménygyártás is, úgy tűnik, hogy ebből is nagy mennyiségű honlap jelent meg a 2015-ös év folyamán. Úgy látszik, hogy a kereskedő és gyártó cégek felismerték a lehetőséget és szívesen tartják a kapcsolatot a vásárlókkal. Ezek a tájékoztató célú weboldalak jó csalik az érdeklődő közösség behatárolásában.