Mikor egy termék reklámját nézegeti az ember az interneten, egyből az jut eszébe, hogy ezt már látta valahol és tényleg jó és hasznos, hogy ennyi információt lehet róla megtudni. Az onlinemarketing akkor hatékony, ha a termék vagy szolgáltatás, amit reklámoz, valóban minőségi tartalmat takar. Az internet a leggyorsabb közlési forma, ha valami szenzációs dolog történik a világon, azt az emberek órákon belül megtudhatják bárhol is élnek. Sőt, az online közvetítések segítségével, az eseménnyel párhuzamosan lehet értesülni a történésekről.

Ezek az onlinemarketing fogások verhetetlenek a reklám szakmában, semmilyen más offline reklámmegoldás nem tud szembeszállni ezzel a lehetőséggel. Azonban erre a típusú onlinemarketing kampányra kevés cégnek van pénze, egy termék piacra dobása valós időben komoly csapatmunkát, egész televíziós stábot, több hónapos előkészületeket igényel. Természetesen ezt a nagystílusú felvonulást meg is kell szervezni, egyszerre több irányba is hirdetnek, a TV-ben, szociális hálón, újságokban előkészítik a terepet az eseményre.