Fehérjés palacsinta öntettel és gyümölcsökkel

Ha valaki fogyni szeretne, illetve megtartaná az erőfeszítések árán megszerzett szép alakját, akkor le kell mondania a szénhidrátban gazdag, finomlisztes, cukros és zsíros ínyencségekről. Azonban ez nem azt jelenti, hogy ne ehetne finomakat, illetve ne élvezhetné az édességek nyújtotta mennyei élményeket.

Például a fehérjés palacsinta tökéletesen beilleszthető a fogyókúrába, sőt, ha valaki testépítésben gondolkodik vagy szálkásítani szeretne, akkor kimondottan előnyös ezt is beépíteni az étrendbe. A fehérjés palacsinta egészen hasonló a hagyományos változathoz, csupán fehérliszt helyett zabot tartalmaz és fehérjeport kell hozzáadni.

Akár öntetet is lehet készíteni mellé, természetesen kerülve a cukrot és az egyéb felesleges szénhidrátforrásokat. Például a fehérjés palacsinta finom eritrittel édesített vanília pudinggal és gyümölcsfeltéttel, ami már igazi csemegének számít, a nagyon édesszájúaknak is. Próbálja ki Ön is és hozza magát bomba formában úgy, hogy közben a finomságokról sem kell lemondania!

Print Friendly, PDF & Email